Розвиваємо, виховуємо, навчаємо на основі інноваційних технологій!

Гра – самостійна діяльність малюків. Основне завдання ігор - дати дітям здоровий відпочинок і розвагу, стимулювати розвиток позитивних якостей характеру. У грі, як і в будь-якій творчій колективній діяльності, поєднуються розум, характери, задуми, що спонукає формування особистості дитини. Дитячий колектив у грі складається поступово, під впливом вихователя закладаються основи моральних якостей, норми поведінки дошкільнят.

Маленькі вихованці ЗДО №12 під час заняття, дякуючи вдалим ігровим елементам, підібраним педагогом, поринали в пізнання навколишньої дійсності. Вихователь Савченко С.М., використовуючи ігрові форми, спонукала дітей до творення, до пізнання предметів, до індивідуальної діяльності, формуючи стосунки в дитячій групі.

Учасники заходу переглянули організовану форму роботи з дітьми третього року життя: заняття – гру"Клопоти маленьких мишенят" ( вихователі Савченко С.М. та Шумейко О.В.), де було використано такі інноваційні технології : лего , рамки і вкладиші Монтесорі (сучасний варіант), лепбук, "Сенсорна коробка", розвивальні ігри Нікітіних, оздоровчі технології (психогімнастика та пальчикова гімнастика).

Головною метою теоретичної частини зібрання став майстер-клас із питань упровадження інноваційних педагогічних технологій в роботу з вихованцями третього року життя.

Вихователь ЗДО №12, Ревяко І.А., познайомила колег з інноваційною методикою родини Нікітіних та практичним використанням її під час організованої та самостійної діяльності вихованців груп раннього віку, власним методичним посібником "Розвивальні ігри Нікітіних як засіб формування пізнавального інтересу дошкільників". Практичний психолог Ющенко З.А. провела практичне заняття з вихователями "Ігри з паличками Кюїзенера для дітей віком 3 – 4 роки", продемонструвавши на практиці специфіку використання технології саме з найменшими вихованцями.

Проведення методичного об’єднання вкотре довело, що це одна з найефективніших форм роботи з педагогічною громадськістю, що дозволяє підтримувати у вихователів дух творчості, прагнення до пошуку, збагачує педагогічними знахідками.

Методист ММК Івасечко Н.І.